Modules FinanciŽle administratie FinanciŽle administratie

FinanciŽle administratie

De module Financiële administratie stelt u in staat om op snelle en eenvoudige wijze inzicht te krijgen in het financiële reilen en zeilen van uw organisatie. Het systeem wordt standaard opgeleverd met 3 bedrijfsadministraties. In principe kan in een onbeperkt aantal boekjaren administratie gevoerd worden.

Naast de gangbare financiële programmatuur als debiteur administratie, crediteur administratie, grootboek administratie, automatische incasso, automatische betalingen, auditfile, aangifte BTW, kostenplaatsen, voorafgaande en automatische journaalposten, zit de grote kracht van deze module in de vergaande integratie met alle overige Trip modules.

De administratieve programmatuur geeft extra informatie over de programma’s uit de verschillende Trip modules waardoor er meerwaarde van betekenis ontstaat. Uw controller / administrateur kan eenvoudig de oorsprong van een factuur traceren inclusief alle daarbij behorende details.

Natuurlijk zijn er ook interfaces naar diverse andere financiële pakketten beschikbaar.
Het betreft hier de exportformaten van debiteur stamgegevens met bijbehorende openstaande posten en journaalposten.

Een belangrijk voordeel echter van een geïntegreerd financieel systeem blijft naast de eenduidigheid in verslaglegging en verantwoording binnen alle onderdelen van het systeem ook de besparing op kosten en tijd.

De geïntegreerde factuur archivering biedt de mogelijkheid om facturen opnieuw te bekijken of te versturen.
Hierbij kunt u kiezen voor afdrukken of e-mailen.

Trip biedt u onder meer de volgende modules aan:

Contact Informatie

In het contactformulier kunt u uw gegevens achterlaten en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Natuurlijk kunt u ook direct contact opnemen via ons telefoonnummer: +31 (0) 73-5494426

Meer Informatie