Klantenportal

Uw vaste klanten zelf offertes en/of bevestigingen laten maken.

Met de klantenportal informeert u niet alleen uw klant over de status van de offertes, bevestigingen, facturen en de geplande chauffeur, ook kan uw klant direct een offerte aanvragen of zelfs online een touringcar boeken. Hiermee kunt u uw klant sneller en eenduidiger bedienen. De klant kan zelf eigen documenten uploaden die van belang zijn tijdens de rit, deze worden ook automatisch in het chauffeursportaal bij de opdracht getoond.

Algemeen

Bij het inloggen op de portal krijgt een klant altijd eerst de ‘nieuwspagina’ te zien. Hier kunt u bijzonderheden en nieuwtjes die interessant zijn voor de klant vermelden. U kunt zelf generieke extra hoofdstukken of pagina’s toevoegen indien dit benodigd is.

Tevens kunt u bestanden toevoegen die van belang zijn voor al uw klanten, zoals bijv. de KNV voorwaarden. Uw klant kan optioneel zelf subgebruikers aanmaken.

Offerte aanvragen

Optioneel kan uw klant direct een offerte-aanvraag doen. Deze aanvraag komt direct binnen in Trip NT en kan door uw binnendienst direct en snel worden omgezet in een offerte. Veel informatie opgegeven door de klant komt automatisch binnen.

Online reserveren

Indien u afspraken heeft gemaakt met uw klant is het mogelijk om uw klant zelf een boeking te laten maken inclusief de prijs. Hiervoor dienen deze opdrachten uiteraard wel te voldoen aan bepaalde criteria.

Interesse in de Klantenportal?

We bespreken de mogelijkheden graag met u.